Edinstvena priložnost za trženje na italijanskem trgu

Dobrodošli!

V agenciji Na poti, turistične storitve smo bili vse od ustanovitve leta 2011 do letošnjega leta osredotočeni predvsem na storitve turističnega vodenja. Najprej smo goste vodili lokalno v občinah Kopra, Izole in Pirana, s časom po celi Sloveniji in zadnja leta tudi na Hrvaškem in v Italiji. Storitve vodenja nudimo v slovenskem, italijanskem, nemškem, angleškem in hrvaškem jeziku in zelo dobro sodelujemo z lepim številom turističnih vodnikov širom po Sloveniji, na Hrvaškem in v Italiji. Vajeni smo zelo zadovoljnih gostov.

Na začetku letošnjega leta smo odprli spletno turistično agencijo in se nadejali še ene dobre sezone, potem pa se je zgodila korona in s sabo odnesla celotno pomladno in velik del poletne sezone. Zato smo zavihali rokave in napeli možgančke, ter začeli tuhtati, kaj bi novega lahko začeli ponujati. Po več desetinah webinarjev, youtube videov, podcast posnetkov in strokovnih člankov večih bolj in manj znanih marketingašev iz Slovenije in sveta, smo ugotovili, da skoraj vsi govorijo o edinstveni prodajni prednosti in se začeli spraševati, v čem, poleg storitev turističnega vodenja, smo še tako dobri, da bi imeli možnost poslovati v novih ekonomskih okoliščinah!? Kar smo do zdaj počeli predvsem za promocijo lastnih storitev, zdaj začenjamo nuditi tudi drugim strankam.

Za trženje lastnih storitev turističega vodenja smo se morali v prejšnjih letih naučiti precej marketinških veščin. Smo lastniki šestih spletnih strani:

Prisotni smo tudi na veliko drugih svetovnih portalih za ponudbo storitev turističnega vodenja, kot: Get your guide, Tours by locals, Tripadvisor, Expedia, ToursHQ. Z naročniki smo vajeni komunicirati telefonsko in po e-mailih v slovenskem, italijanskem, nemškem, angleškem in hrvaškem jeziku.

Že pred ustanovitvijo podjetja Na poti, turistične storitve smo delali v turističnem sektorju in imamo tako leta in leta doživetih terenskih izkušenj z gosti iz različnih koncev sveta. Glede na to, da smo z Obale, pa še prav posebno dobro poznamo italijanske goste. Ne poznamo jih le kot Italijanov, ampak jih dobro poznamo tudi po pokrajinskih pripadnostih iz raznih koncev Italije.

Tako smo sešteli, da je 2+2=4 in ugotovili, da je naša edinstvena prodajna prednost trženje na italijanskem trgu. In tako smo zdaj v agenciji Na poti, turistične storitve na začetku novega poglavja v našem poslovanju in upamo, da nam bo z vami, zadovoljnimi naročniki, tudi uspelo!

Pa je trženje na italjanskem trgu trenutno sploh smiselno?


Italija, naš največji sosed

Italija je v svetovnem merilu pomembna država. Morda ni več tako pomembna, kot je bila v 80. letih prejšnjega stoletja, vedar to ne pomeni, da še vedno ni članica skupine G7, da je tretja največja ekonomija Evropske Unije in da ima 60.000.000 prebivalcev. Področje severne Italije je gospodarsko eno najnaprednejših območij na svetu. V zadnjih letih so bili italijanski turisti v Sloveniji po številu na prvem mestu. Tako, da ni veliko dvoma, da je na italijanskem trgu za Slovenijo še ogromen neizkoriščen potencial, tako za turistični sektor, kot tudi za veliko drugih področij gospodarstva.

Je pa Italija z epidemijo koronavirusa doživela največji pretres po drugi svetovni vojni. Kar smo videli po televiziji je res tragično, nas pa zgodovina uči tudi, da so takšni dogodki tudi obdobja velikih sprememb. Nekaj teh sprememb je predvidljivih: Italijani še nekaj časa ne bodo potovali širom po svetu, ampak se bodo raje odločali za sosednje države. Nekatera podjetja se bodo zaprla, vendar se jih bo s finančno pomočjo Evropske Unije tudi veliko na novo odprlo. Pri tem se še globalna slika hitro spreminja, zato bo veliko italijanskih podjetij primoranih začeti poslovati drugače, iskati nove trge, nove priložnosti. Če k temu dodamo še to, da so se v zadnjih letih odnosi v vsakodnevnem življenju med Slovenci in Italijani bistveno izboljašali, lahko zaključimo, da je trenutni zgodovniski trenutek odlična priložnost za slovenska podjetja, da se začnejo še bolje tržiti na italijanskem trgu.


Strokovnjak za italijanske goste 

Naj se predstavim. Ime mi je Demian Sem in sem ustanovitelj agencije Na poti, turistične storitve, diplomant Turistice in poklicni turistični vodnik. Prihajam iz dvojezičnega obalnega območja, kjer sem odrasel z italijanščino v šoli in na televiziji. Po končani srednji šoli sem začel delati v turizmu in imam tako že dvajset let izkušenj z italijanskimi gosti. Delal sem tudi na recepcijah v hotelih v Italiji, za Slovensko turistično organizacijo sem bil informator na sejmih v Milanu, Bologni in v Pordenonu in kot turistični vodnik že vodil skupine po Benetkah, Udinah, Trstu, Ogleju in Gradežu.

V Sloveniji sem na izletih vodil že tisoče italijanskih gostov. Skupine sem vodil tudi na tedenskih turah med Trstom, Ljubljano, Zagrebom, Plitvičkimi jezeri in Pulo. Za italijanske goste sem celo italijansko govoreči slovenski lokalni turistični vodnik v Trstu in kot je razvidno iz komentarjev italijanskih gostov na spodnji povezavi, so s prikazanim očitno zadovoljni:

Daleč največ izkušenj imam z vodenima ogledoma Pirana in Kopra. Posnel sem tudi video o vodenem ogledu Kopra:


Storitve trženja na italijanskem trgu

V agenciji Na poti, turistične storitve tako začenjamo ponujati novo storitev trženja na italijanskem trgu. Nudimo naslednje storitve v italijanskem jeziku:

  • oglaševanje na naših spletnih straneh
  • prevod vaših spletnih strani
  • pisanje besedil za e-mail ponudbe
  • digitalni marketing na socialnih omrežjih
  • raziskava trga in oblikovanje list potencialnih kupcev
  • oblikovanje videov o vaši ponudbi
  • predstavništvo na sejmih
  • telefonsko komuniciranje s potencialnimi kupci
  • pisanje besedil za direktno poštno ponudbo
  • priprava radijskih oglasov
  • druge oblike marketniga

Za prvih pet naročnikov pa imamo tokrat pripravljeno prav posebno ponudbo:

Enoletno oglaševanje na strani guidaslovenia.com 80 €

Oglaševanje obsega eno podstran na naši strani guidaslovenia.com Vašo vsebino brezplačno prevedemo v italijanščino. Zavezani smo k promociji vaših storitev tudi na socialnih omrežjih in v situacijah “od ust do ust”. Nudimo garancijo za zadovoljstvo – ne pošljemo računa, dokler z objavljeno vsebino niste povsem zadovoljni. Ponudba velja do 31.10.2020


Za vse informacije v zvezi z našimi storitvami smo vam na razpolago na +386 51 210 390 ali preko spletnega obrazca.