Bled in Bohinj

Večkrat razmišljamo, kako združiti delo s preživljanjem kakovostnega družinskega časa in ta vikend nam je to zagotovo uspelo. Demian je imel skupino na Bledu, zato smo se odločili, da gremo do Gorenjske kar z njim. Imeli smo zelo pestro zimo (doma!) in letos še nismo bili na kakem izletu malo dlje od bližnje okolice.  Da ne govorim o tem, da je bilo vreme po doooolgem času res primerno za tovrsten oddih. Tako smo se zjutraj spakirali vsi in ko je starejši sin približno tisočič vprašal, če smo že tam, smo prispeli. Na Bledu je na voljo kar nekaj parkirišč za turiste, kjer lahko dokaj ugodno pustite svoj avto in se sprehodite do jezera. Demian nas je hitro zapustil, da se pridruži skupini, mi pa smo s svojim tempom začeli  raziskovati kraj. Kmalu se nam je pogled odprl na čudovito turkizno modro barvo jezera, sonce pa je prav fotogenično kukalo izza oblakov in nad mirno gladino risalo svoj odsev. Seveda smo najprej naredili najbolj smiselno stvar-temeljito preverili, če je jezero res še prehladno za osvežilen skok. Ko sta se tudi otroka zagotovo prepričala, da bi kopanje resnično bilo preveč osvežujoče, smo se ustavili na igrišču ob nabrežju, po kratkem postanku pa smo svoje raziskovanje nadaljevali proti cerkvi sv. Martina. Med celotnim sprehodom po Bledu smo srečali res veliko azijskih turistov, bilo jih je kot Rusov… 🙂

bled ogled

Želeli smo priti do gradu, a ker smo bili z vozičkom, smo morali iti vse naokrog-Bled je pač mesto, kjer najbolj uživajo zaljubljenci. Napotili smo se torej po cesti proti gradu, in ker je bil srednjeveški festival, vijuganje med mnogimi avtobusi z dvema otrokoma res ni bilo najbolj prijetno. A tik pod gradom je bil naš trud bogato poplačan z zanimivimi stojnicami in predstavitvami srednjeveških veščin. Verjetno ne rabim poudarjati, da smo se najdlje zadržali pri mečih in prikazu ostalih borilnih veščin. Pričakalo pa nas je še eno prijetno presenečenje, in sicer Demian s svojimi gosti. Tako smo bili mimogrede deležni še udobnega prevoza z razlago nazaj v mesto. Malo smo se še sprehodili ob obali in z Demianom sva ugotavljala, da se tukaj najde kakšna prav simpatična ponudba, za 65€ lahko, na primer, najamete čoln z dobro založeno in pripravljeno piknik košarico-kako posrečeno!

bled grad

Blejsko pohajanje je otroka utrudilo, tako da sva se odločila, da se zapeljemo do Bohinja in si privoščimo piknik ob jezeru. In bilo je čudovito. Divji, naraven Bohinj je pravo nasprotje uglajenemu Bledu, zares zanimivo! Imeli smo sproščujoč piknik v družbi vode, rastlin in živali in prav čutila sem, kako se napetost, ki se je v dolgi zimi nabrala v meni, sprošča ob pogledu na drevesa, vodo. In tišina…čudovito.

bohinj vodic

Zadnji del našega izleta smo prebili v Dinoparku pri Bled. Cena vstopnice je kar zasoljena, za vse štiri smo odšteli 32 €, je pa tudi res, da bi tam zlahka prebili 3 ure, če bi jih še imeli. V parku so na ogled dinozavri, nekateri se premikajo in oglašajo. Na voljo so igrala, gugalnice, trampolini… vsake pol ure si lahko ogledate 6D predstavo,  prav tako pa je na voljo bar s prigrizki. Otrokom bodo zagotovo všeč tudi spominki ob izhodu. Vsi zaposleni so bili zelo prijazni in na voljo, tako da smo izlet sklenili na prijeten način ob pogovoru z domačini. Že zelo dolgo se nismo tako sprostili. Ogled Bleda in okolice priporočamo vsem, še posebej tistim v paru. Bled pač  ima svoj romantični čar.